duminică, 3 februarie 2008

Dor de toate...


Asa a fost sa fie! Viata merge mai departe, toate cate ni se intampla, nu degeaba ni se inatapla, si stim foarte bine asta, dar cateodata nu vrem sa recunoasteam, pentru ca e prea mult dintr-o data. Spuneai azi ca iti este dor si ca vrei sa ma strangi in brate si sa nu imi mai dai drumul, asta pentru ca ti-ai amintit de cum eram si de ce acuma nu mai poti face sau nu mai ai chiar totul la indemana. Si ca oricat ar fi, e mult prea mult sa poti rabda, asta ingreuneaza si mai tare situatia.
Am trecut noi prin multe, si trebe sa treaca ea si asta, si sa ne vedem bucurosi si frumosi, cand are sa fie. Asa a fost mereu, totul a fost la momentul potrivit (echinoctiu de vara, ha!)

Am sa astept cu mare drag acel moment, lasand sa treaca toate de la sine, numai asa surpriza are sa fie cat mai placuta,
planurile strica uneori clipa!

Noapte buna dragul meu...

2 comentarii:

victor spunea...

Frumoasa zi atunci la sibiu; tu de obicei iesi fain in poze dar atunci in "Parcul Tineretului" ai iesit nemaipomenit...

Nu am vorbit niciodata de planuri... doar ma stii ca urasc planurile.Tot ce imi doresc este sa fie bine.Atat.Intelegi tu ce vreau sa spun :)

Astept si eu sa ne vedem sanatosi cat de curand.Si poate doar cu vesti bune.

somn usor pana atunci, si ai grija ce visezi...s-ar putea sa ti se intample (haha)

acelasi,
victor

BlackMagicWoman spunea...

Dragul si scumpul meu prieten!

Iti multumesc pentru asa ganduri frumoase si sper sa fie totul asa de bine cum imi si spui.

Poate ca si vremea de afara ma ajuta sa visez asa frumos (ha!) oricum visele astea nu imi pot face decat bine, dupa cum vezi, totul pare sa mearga din ce in ce mai bine (ha!)

Astept cu nerabdare ziua in care ne vom revedea bucurosi si sanatosi si nemaipomenit de frumosi :">

Laura,