miercuri, 9 ianuarie 2008

BlackMagicWoman a ascultat de BlackMagicBoy si si-a facut "blog" numai la cerintele lui...
cele trei minute alocate acestei pagini au expirat, incep pregatirile pentru examenul de maine.

Numai bine!
Cu drag,
LauraR.

Un comentariu:

BlackMagicWoman spunea...

Clipul a fost regizat de un actor drag mie - Heath Ledger -

Tin minte ca povesteam cu Mada despre ceva filme in care a jucat, si faceam schimb de filme si musici... pana cand ne-am luat ramas bun de noapte buna si am inchis amandou tot.
Nu stiu ce mi-a venit in noaptea aia sa deschid computerul si trimis mesaj pe grup sau poate chiar aici, si nici bine nu se deschide computerul ca primesc mesaj cu stire de ultima ora: "heath ledger dead" ... am ramas impietrita, cateva minute in urma povesteam cu colega mea despre el, si nu stiam ca el era deja mort. Dupa zile bune, ma suna Mada sa imi spuna ca a murit Heath Ledger ... ciudat

Oricum, am facut comentariul asta, nu pentru a anunta asta ci pentru a face prezentarile: Morning yearning - Ben Harper. Clip regizat de Heath Ledger